Wie is wie?
Jeroen Decock had 6 jaar ervaring als intern boekhouder in een West-Vlaamse KMO en ruim 12 jaar ervaring als senior accountant in een groot accountancy kantoor toen hij in 2007 DEVACCOUNT opstartte. De drive om zelfstandig te worden vond zijn oorsprong in het feit dat hij een adviserende rol wilde opnemen in het hart van KMO’s.
Koen Decaesstecker werd mede-vennoot/zaakvoerder in Devaccount vanaf juli 2016. Hij had toen 26 jaar ervaring als KMO-adviseur en verliet als senior manager een groot accountancy kantoor. Hij was er eindverantwoordelijke voor een groot aantal KMO dossiers. Daarnaast heeft hij heel wat jonge starters gecoacht en hen de passie en de finesses voor het accountancyvak bijgebracht.
Koen en Jeroen kennen elkaar al jaren, ze hebben samen gestudeerd en 12 jaar voor de zelfde organisatie gewerkt. Beiden zijn ITAA gecertificeerd fiscaal accountant. Door hun ruime ervaring weten ze zeer goed waar een zelfstandige, een KMO-bedrijfsleider, het management in bedrijven… mee geconfronteerd wordt en wat hij of zij belangrijk vindt.
Samen met hun medewerkers vormen zij een kwalitatief team dat pro-actief en doelgericht meedenkt met klanten. Voor het cliënteel betekent dit een aanpak op maat, objectief, en van hoogstaande kwaliteit… Zij zorgen voor optimalisatie, gegarandeerde continuïteit en uiteindelijk een beter, performanter resultaat.
Devaccount geeft een kwaliteitsvolle, correcte, persoonlijke service op maat van uw onderneming. Devaccount is uw adviseur.
"Geef een klant niet wat hij vraagt, maar wat hij nodig heeft."
Onze missie
DEVACCOUNT is een kwalitatieve partner voor éénmanszaken, vennootschappen, vrije beroepen… op het gebied van administratie, boekhouding, fiscaliteit, juridisch, sociaal…
Vanaf het begin is de missie van het kantoor geweest om niet enkel de wettelijke boekhoudkundige en fiscale verplichtingen nauwkeurig na te leven, maar veeleer om op te treden als echte co-bedrijfsleider bij de klanten. Van de hedendaagse bedrijfsleider wordt immers verwacht dat hij zich bekwaamt in de meest uiteenlopende domeinen. Een externe blik van een ervaren accountant met zeer actuele kennis is dan ook onontbeerlijk. Door de jarenlange ervaring als adviseur bij KMO’s kunnen wij een reële meerwaarde betekenen.
Wij zijn er van overtuigd dat u meer wilt halen uit uw partnership. Onze klanten kunnen rekenen op een kwalitatieve, hoogstaande opvolging van hun dossier. Daarom wordt er jaarlijks geïnvesteerd in diverse opleidingen (op vlak van boekhouding, fiscaliteit, financieel…) voor de medewerkers. Wij zijn ITAA gecertificeerd fiscaal accountant.
Onze klanten mogen ten allen tijde rekenen op een kwaliteitsproduct afgeleverd binnen de vooropgestelde wettelijke termijn.
Onze waarden
Onze medewerkers zijn de vormgevers van onze dienstverlening. Enkel dankzij hun kennis en gedrevenheid kunnen wij onze ambities waarmaken.
Daarom investeren we in hun ontwikkeling en in een aangename werkomgeving.
Wij vinden het samen met onze medewerkers belangrijk dat onze dienstverlening voldoet aan volgende eisen:
Laagdrempelig
- Zeer toegankelijk en makkelijk contacteerbaar
- Wij zoeken antwoorden op wat u nodig hebt
- Stipte opvolging van uw vraag
- Partner en begeleider van klanten bij alle boekhoudkundige, fiscale, juridische of sociale vraagstukken
Kwaliteit
- Helicopterview in het beheer van uw dossier
- Continue afstemming tussen diverse posten in uw dossier
- Hoge professionele kwaliteit
- Permanente professionele vorming en opleiding van bestuurders en medewerkers
- ITAA gecertificeerd fiscaal accountant
Samenwerking
- Teamwork en samenwerking staan voorop
- Respect voor en ondersteuning van elkaar
- Aanmoediging om plezier in het werk te hebben
- Steun bij het oppakken van nieuwe, interessante werkzaamheden
Deontologie
Opdrachtbrief
De opdrachtbrief formaliseert de relatie tussen de beroepsbeoefenaar en zijn cliënt.
Algemene samenwerkings-voorwaarden
Onderhavige algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle professionele relaties tussen de beroepsbeoefenaar en de cliënt.
Privacybeleid
Onze relatie met de cliënten is gebaseerd op vertrouwen. Daaronder valt natuurlijk ook de gegevensbescherming.
UBO
De fiscale administratie heeft recent alle vennootschappen een nieuwe administratieve verplichting opgelegd : Het UBO-register.
Anti witwas & cliënt-acceptatie
Deze handleiding werd uitgewerkt in toepassing van de antiwitwasnorm, goedgekeurd door de Raad van het IAB op 10 januari en 7 februari 2011.