DEVACCOUNT - Boekhouding, fiscaal, juridisch, sociaal & HR, Financieel & Verzekeringen
URL: https://www.devaccount.be/samenwerking-met-ons-kantoor/
Printdatum: 31/07/2021

Samenwerking met ons kantoor

Ook ons kantoor heeft sedert 18/03/2020 de manier van werken aangepast ingevolge de COVID-19
maatregelen, die overheid ons oplegt en dit tot minimaal 19/04/2020.

  • Onze kantoormedewerkers werken sedert 18/03 maximaal van thuis uit. U kan hen vlot bereiken
    via mail of telefonisch. Ook op het vast nummer +32 51 69 03 56 kan u iemand bereiken.
  • Afspraken bij klanten ter plaatse of bij ons op kantoor worden tot het strikt minimum beperkt. In
    plaats hiervan stellen we een video-meeting voor. Contacteer ons voor meer toelichting.
  • Er is fysieke permanentie voorzien in ons kantoor voor zaken die dienen afgegeven of afgehaald
    te worden. Graag seintje vooraf aub.
    Wij danken u voor jullie begrip.
Share on print
Afdrukken

Gerelateerde diensten

Lees ook deze berichten rond Starters, Bedrijfsadvies, Boekhouding, Fiscaal, Juridisch, Vermogensplanning

19 juli 2021
Btw: Aangiften van aanvang, wijziging en beëindiging van de activiteit voortaan online indienen!
1 juli 2021
Kilometervergoeding voor beroepsverplaatsingen: nieuw bedrag vanaf 1 juli 2021
30 juni 2021
EU-verkopen via webshop : Nieuwe BTW-regeling vanaf 1 juli 2021 – de ‘OSS regeling’
15 april 2021
Vlaams beschermingsmechanisme ondernemingen wegens corona : delen 6 en 7
28 maart 2021
Verplichte telewerkaangifte via tool RSZ tegen uiterlijk 6 april 2021!