DEVACCOUNT - Boekhouding, fiscaal, juridisch, sociaal & HR, Financieel & Verzekeringen
URL: https://www.devaccount.be/samenwerking-met-ons-kantoor/
Printdatum: 27/07/2024

Samenwerking met ons kantoor

blank

Ook ons kantoor heeft sedert 18/03/2020 de manier van werken aangepast ingevolge de COVID-19
maatregelen, die overheid ons oplegt en dit tot minimaal 19/04/2020.

  • Onze kantoormedewerkers werken sedert 18/03 maximaal van thuis uit. U kan hen vlot bereiken
    via mail of telefonisch. Ook op het vast nummer +32 51 69 03 56 kan u iemand bereiken.
  • Afspraken bij klanten ter plaatse of bij ons op kantoor worden tot het strikt minimum beperkt. In
    plaats hiervan stellen we een video-meeting voor. Contacteer ons voor meer toelichting.
  • Er is fysieke permanentie voorzien in ons kantoor voor zaken die dienen afgegeven of afgehaald
    te worden. Graag seintje vooraf aub.
    Wij danken u voor jullie begrip.
Afdrukken

Gerelateerde diensten

Lees ook deze berichten rond Starters, Bedrijfsadvies, Boekhouding, Fiscaal, Juridisch, Vermogensplanning

24 juni 2024
Vanaf aanslagjaar 2024 meldplicht huurvergoedingen onroerende goederen als bijlage bij de aangifte
24 mei 2024
Opfrissing personenbelasting: Deadlines en tips
15 maart 2024
Gemengde en gedeeltelijke btw-plichtige: belangrijke deadlines in 2024 e.v.
15 februari 2024
Praktische fiscale kengetallen voor 2024
21 december 2023
Bescherming tegen cybercriminaliteit