DEVACCOUNT - Boekhouding, fiscaal, juridisch, sociaal & HR, Financieel & Verzekeringen
URL: https://www.devaccount.be/samenwerking-met-ons-kantoor/
Printdatum: 28/01/2022

Samenwerking met ons kantoor

blank

Ook ons kantoor heeft sedert 18/03/2020 de manier van werken aangepast ingevolge de COVID-19
maatregelen, die overheid ons oplegt en dit tot minimaal 19/04/2020.

  • Onze kantoormedewerkers werken sedert 18/03 maximaal van thuis uit. U kan hen vlot bereiken
    via mail of telefonisch. Ook op het vast nummer +32 51 69 03 56 kan u iemand bereiken.
  • Afspraken bij klanten ter plaatse of bij ons op kantoor worden tot het strikt minimum beperkt. In
    plaats hiervan stellen we een video-meeting voor. Contacteer ons voor meer toelichting.
  • Er is fysieke permanentie voorzien in ons kantoor voor zaken die dienen afgegeven of afgehaald
    te worden. Graag seintje vooraf aub.
    Wij danken u voor jullie begrip.
Share on print
Afdrukken

Gerelateerde diensten

Lees ook deze berichten rond Starters, Bedrijfsadvies, Boekhouding, Fiscaal, Juridisch, Vermogensplanning

25 januari 2022
Wijziging btw-vrijstelling in de medische sector
7 januari 2022
Renovatie tegen 6% btw: geen btw-attest meer nodig sinds 01.01.2022!
16 december 2021
Vereenvoudigde procedure tijdelijke werkloosheid corona-overmacht verlengd tot 31 maart 2022
9 december 2021
Groene autofiscaliteit
24 november 2021
Coronavirus: telewerk – aangifte