DEVACCOUNT - Boekhouding, fiscaal, juridisch, sociaal & HR, Financieel & Verzekeringen
URL: https://www.devaccount.be/samenwerking-met-ons-kantoor/
Printdatum: 14/06/2022

Samenwerking met ons kantoor

blank

Ook ons kantoor heeft sedert 18/03/2020 de manier van werken aangepast ingevolge de COVID-19
maatregelen, die overheid ons oplegt en dit tot minimaal 19/04/2020.

  • Onze kantoormedewerkers werken sedert 18/03 maximaal van thuis uit. U kan hen vlot bereiken
    via mail of telefonisch. Ook op het vast nummer +32 51 69 03 56 kan u iemand bereiken.
  • Afspraken bij klanten ter plaatse of bij ons op kantoor worden tot het strikt minimum beperkt. In
    plaats hiervan stellen we een video-meeting voor. Contacteer ons voor meer toelichting.
  • Er is fysieke permanentie voorzien in ons kantoor voor zaken die dienen afgegeven of afgehaald
    te worden. Graag seintje vooraf aub.
    Wij danken u voor jullie begrip.
Afdrukken

Gerelateerde diensten

Lees ook deze berichten rond Starters, Bedrijfsadvies, Boekhouding, Fiscaal, Juridisch, Vermogensplanning

13 juni 2022
Forfaitaire binnenlandse vergoedingen vanaf 1 juni 2022
20 mei 2022
Overzicht autofiscaliteit 2022
20 april 2022
Rekening-courant omzetten naar lening met vaste termijn
6 april 2022
Kennisgeving werkelijk gebruik voor gemengde belastingplichtige
21 maart 2022
Mobilisatie van vrijgestelde reserves tegen gunsttarief