DEVACCOUNT - Boekhouding, fiscaal, juridisch, sociaal & HR, Financieel & Verzekeringen
URL: https://www.devaccount.be/samenwerking-met-ons-kantoor/
Printdatum: 17/11/2022

Samenwerking met ons kantoor

blank

Ook ons kantoor heeft sedert 18/03/2020 de manier van werken aangepast ingevolge de COVID-19
maatregelen, die overheid ons oplegt en dit tot minimaal 19/04/2020.

  • Onze kantoormedewerkers werken sedert 18/03 maximaal van thuis uit. U kan hen vlot bereiken
    via mail of telefonisch. Ook op het vast nummer +32 51 69 03 56 kan u iemand bereiken.
  • Afspraken bij klanten ter plaatse of bij ons op kantoor worden tot het strikt minimum beperkt. In
    plaats hiervan stellen we een video-meeting voor. Contacteer ons voor meer toelichting.
  • Er is fysieke permanentie voorzien in ons kantoor voor zaken die dienen afgegeven of afgehaald
    te worden. Graag seintje vooraf aub.
    Wij danken u voor jullie begrip.
Afdrukken

Gerelateerde diensten

Lees ook deze berichten rond Starters, Bedrijfsadvies, Boekhouding, Fiscaal, Juridisch, Vermogensplanning

16 november 2022
Waarop moet u letten bij aankopen in ander EU-lidstaat?
26 september 2022
Verwerven van vastgoed: met registratierecht of btw?
6 september 2022
Waarom energiebesparende investeringen zo gunstig zijn
21 juli 2022
Kwalificeert uw appartement voor btw-doeleinden?
1 juli 2022
Verhoging kilometervergoeding voor beroepsverplaatsingen met privé auto